Google Reklamları Nədir?
Günümüzdə internet reklamlarının böyük rolu var. Öz sahəsində lider olan Google da bu sahədə böyük təcrübəyə sahibdir. Buna görə də Googleda reklam vermək bizneslərə çoxsaylı imkanlar gətirir.
Çox güman ki, Google axtarış motorunda hər hansı bir məlumat axtardığınız zaman səhifənin yuxarısında və ya altında görünən reklamları görmüsünüz. Bu, Google reklamlarının bir nümunəsidir. Reklam verənlər, məhsullarını və ya xidmətlərini hədəflədikləri auditoriyaya çatdırmaq üçün bu platformadan yararlanırlar.
Google reklamları belə işləyir: İnsanlar axtarış edirlər, Google bu axtarışın arxasındakı istəyin (intent) nə olduğunu analiz edir və onunla uyğun gələn reklamları onlara göstərir.
Son olaraq, bu reklamlarının ən böyük avantajlarından biri də nəticələri ölçmək və optimallaşdırmağa imkan tanımasıdır. Bu, kampaniyanızın effektivliyini artırmağa kömək edir. Hər bir Google reklamı, cost per click, cost per mile kimi göstəriciləri təqdim edir və siz bununla nələri daha yaxşı edə biləcəyinizi ölçə bilirsiniz.
Bu günün rəqəmsal mühitində Google reklamları markanızı daha geniş bir auditoriyaya təqdim etmək üçün ən güclü vasitələrdən biridir.
Niyə Google reklamları?
Daha tez gəlir və geridönüşlər: Reklamlar demək olar ki, dərhal qazanc əldə edə bilər və düzgün qurulmuş reklamlar digər marketinq kanallarından daha sürətli nəticə verir. Bu səbəbdən marketinq fəaliyyətlərinin əksəriyyəti birbaşa reklamlarla edilir.
Xərclərə Nəzarət: Google Reklamlarının funksionallığı sizə büdcənizə və nə qədər xərclədiyinizə tam nəzarət edir. Kampaniyanızın parametrlərini istədiyiniz zaman tənzimləyə bilərsiniz. Siz istəsəniz limit qoya bilirsiniz ki, mənim büdcəm X dollardır və ondan artıq xərcləmə, Google da sizin bu istəyinizə hörmət edir.
Məqsədyönümlülük: Googleda reklamlar sizə daha çox brend məlumatlılığı, eləcə də trafik, lead və ya dönüşümlərlə kömək edə bilər. Marketinq məqsədinizdən asılı olmayaraq, nəticə əldə etməyə kömək edə biləcək bir Google reklam növü var.
Googleda reklam üçün nə qədər xərc tələb olunur?
Googleda reklamların dəyəri bir çox faktora bağlıdır. İlk baxışda sadə görünə bilən bu məsələ, əslində bir çox mürəkkəblikləri özündə birləşdirir.
Googleda düzgün xərcləmə ilə müsbət ROI – Return on Investment (İnvestisiya gəliri) əldə etmək mümkündür.
Bununla belə, reklam kampaniyalarının maliyyətini təyin edərkən çoxsaylı faktorları nəzərə almaq lazımdır:
- Açar sözlərin populyarlığı,
- Rəqabət səviyyəsi,
- Hədəf auditoriya və s.
Reklamlarının qiymətləndirilməsi CPC (klik başına ödəniş) modeli əsaslıdır. Bu göstərici reklamınıza klik edən hər bir adam başına nə qədər ödəniş etdiyinizi göstərir.
Yekun olaraq ümumiləşdirsək, Googleda reklamların qiyməti, sektora, hədəf auditoriyaya və kampaniyanın müddətindən asılı olaraq dəyişə bilər. Bu səbəbdən, Google reklam kampaniyası yaratmaqdan əvvəl bütün dəyişənləri nəzərə almaq və peşəkarlardan dəstək almaq mütləqdir.
Google Reklamları Necə İşləyir?
Googleda reklam sistemi reklamların yalnız klik olunduqda ödəniş tələb etdiyi CPC (klik başına ödəniş) modelinə əsaslanır. Bu, reklamınıza klik olunmasa, reklamın göstərilməsi üçün heç bir xərc tələb olunmadığı deməkdir.
Əsas məqsəd istifadəçilərə ən çox maraqlı və əlaqədar məzmunu təqdim etməkdir. Google reklamlarının bu üsulla işləməsi, həm istifadəçilər üçün daha yaxşı təcrübə yaratmağa, həm də sahibkarlar üçün daha az xərclə daha çox müştəri əldə etməyə imkan verir.
Google Reklam Növləri
Googleda reklamlar 5 əsas tipə bölünür. Bəs bunlar hansılardır?
- Axtarış kampaniyaları: Reklamverənlər axtarış sorğuları üzrə təkliflər verir və Google-un axtarış nəticələri səhifələrində (SERP) reklam yerləşdirmələri üçün ödəniş edirlər. Əgər siz nə vaxtsa Google-un yuxarısında sponsorlu reklam görmüsünüzsə, bu, axtarış reklamıdır.
- Display kampaniyaları: Çox güman ki, əksər saytlarda yayımlanan banner reklamlarını görmüsünüz. Bunlar Google Display reklamlarıdır. Ekran reklamları Google axtarışından ayrıdır. Onlar vizualdır, internet üzərindən qeyri-Google veb-saytlarında xidmət göstərir.
- Alış-veriş kampaniyaları: Alış-veriş kampaniyaları məhsul və ya inventar satışı üçündür. Bu reklamlara şəkil, məhsulun adı, qiymət və biznes adınız kimi məhsul təfərrüatları daxildir. Bu PPC reklamları Google SERP-nin yuxarı və ya sağ tərəfində görünür.
- Video Kampaniyalar: Video kampaniyaları YouTube videolarından dərhal əvvəl və ya ortada göstərilən qısa videolardır. Onlar məhsul və ya xidmətiniz üçün abunəçilərin trafikin və ya dönüşümlərin artmasına kömək edə bilər. Bu reklamlar YouTube-da görünsə də, yayımlanması üçün Google Reklamlarından istifadə etməlisiniz. Platforma sizə hədəf auditoriyanı tənzimləməyə və 6-15 saniyəlik video klip yaratmağa imkan verir.
- Tətbiq kampaniyaları: Bu kampaniya mobil tətbiqlərinizi tanıtmağa və yüklənmələri artırmağa kömək edir.
Google Reklamları PPC ilə eynidirmi?
Google reklamları və PPC terminləri çox tez-tez eyni mənalı kimi işlədilə bilər, lakin bu iki terminin eyni şeyi ifadə etmədiyini başa düşmək vacibdir. PPC “Paid-Per-Click” sözlərinin qısaldılmasından yaranıb və müştəri reklama klik edən zaman ödəniş edilən reklam növüdür. Bu reklam üsulu isə sadəcə Google ilə əhatələnmir. Siz digər – Facebook, İnstagram, Linkedin və s. kimi şəbəkələrdə də PPC reklam modelindən istifadə edə bilərsiniz.
Qısaca, Google üzərindən olan reklamlar PPC modelini dəstəkləyən platformalardan sadəcə biridir.
Ödənişli Google Reklamı və Google Orqanik
Google reklamı (PPC) və Google orqanik (SEO) hər iki axtarış motoru marketinqinin növləridir. Bununla belə, ikisi çox fərqli işləyir və ayrı marketinq kanalları kimi idarə edilməlidir:
- Google Ads ödənişli axtarış kanalıdır. Siz reklam verirsiniz, sonra kimsə reklamınıza kliklədikdə ödəyirsiniz. Siz hansı reklamların yayımlanacağını və nə qədər xərcləyəcəyinizi təyin edə və dərhal trafik çəkməyə başlaya bilərsiniz.
- Orqanik nəticələri axtarış sisteminin özünü hədəfləyir. Klikləri artırmaq üçün Google axtarış nəticələrində mümkün qədər yüksək yer tutmaq üçün veb-saytınızda strategiyalar tətbiq edirsiniz. Siz sıralamaq üçün pul ödəmirsiniz və kimsə klik etdikdə ödəmirsiniz. Ödənişli reklamlardan fərqli olaraq, SEO uzun müddətli strategiyaya əsaslanıır. Doğru optimizasiya və zaman tələb edir.