pay-per-click, odenisli-reklam, ödənişli-reklam, klik-basina-odenis, klik-başına-ödəniş, ppc, ppc marketing

Pay Per Click nədir?

İnternetdə tez-tez bir şeylər axtarırsınızsa, deməli, klik başına ödəniş və ya Pay Per Click modeli ilə işləyən reklamlarla qarşılaşmısınız. Bu cür ödənişli reklamlar reklamın üzərinə klik ediləndə reklam verənin ödəmə etdiyi rəqəmsal marketinq xidmətlərindən biridir.


Google və ya Bing kimi axtarış sistemlərində bir sorğu apardıqda üst tərəfdə görünən “Sponsorlu” nişanı ilə işarələnmiş reklamlar tam olaraq bu cür reklamlara aiddir.

Əslində, Pay Per Click yalnız axtarış sistemlərində deyil, həm də sosial media platformalarında, veb-saytların bannerlərində, YouTube videolarında yerləşdirilə bilər. 

Ödənişli reklamlar, bəzən CPC (tıklama başına xərc) kimi tanınır, ancaq aralarında incə bir fərq var. İndi bu fərq və ödənişli reklamların gücünü daha dərin öyrənmək üçün oxumağa davam edin!

pay-per-click, odenisli-reklam, ödənişli-reklam, klik-basina-odenis, klik-başına-ödəniş, ppc, ppc marketing

Niyə ödənişli reklamlar önəmlidir?

Pay Per Click müştərilərin diqqətini cəlb etməkdə və biznesinizi genişlətməkdə böyük rol oynayır Çünki hər bir tıklama potensial bir müştəriyə, satışa çevrilə bilər.

Klik başına ödəniş alan bu reklamlar markanızın ən yüksək potensiala sahib axtarış sorğularında qabaqcıl olmasını təmin edir. 

Ödənişli reklamlar effektiv hədəflənməyə imkan verir

Ödənişli reklamlar xüsusi hədəflənmə kriteriyalarına əsasən çox spesifik auditoriyalara çıxmağa imkan yaradır. Bu sayədə sizin xidmətinizlə əlaqəli insanlara xitab edir və reklam xərclərinizi daha effektiv xərcləməyə yardım edir.

Mövcud platformaya görə hədəflənmə seçimləri dəyişiklik göstərə bilər. Məsələn, Google-da hədəflənmə seçimləri Facebook-dan fərqlidir.

Hətta siz öz saytınıza daxil olmuş və ya markanızla maraqlanan istifadəçiləri də yenidən hədəfləyə bilərsiniz. Buna “remarketing” və ya “yenidən hədəflənmə” deyilir.

Bu, potensial müştəriyə təkliflərinizi xatırlatmağa və onları geri dönməyə və onları satış prosesinə təşviq etməyə imkan verir.

Pay Per Click daha tez nəticə əldə edir

Klik başına ödənişli reklam vasitəsi ilə kampaniyanıza başladığınız eyni gündə trafik çəkməyə başlaya bilərsiniz. Bu, axtarış sistemləri optimizasiyasından (SEO) çox daha tezdir. SEO-da nəticələri görmək üçün aylar çəkə bilər, lakin ödənişli reklamlar sayəsində nəticələrə tez bir şəkildə nail ola bilərsiniz və bu da sizin biznesinizin tez bir şəkildə inkişaf etməsinə kömək edir.

Bu reklamlar daha sərfəlidir

Ödənişli reklamlar ilə büdcəniz üzərində tam nəzarətiniz var. Yalnız reklamınıza klik edildikdə ödəniş edirsiniz. Bu, güclü hədəflənmə ilə birləşdirildikdə sizin üçün uyğun görünən bir qiymətə əlaqəli auditoriyanı çatmaq şansınızın yüksək olduğu deməkdir.

Ölçüləbiləndir və izləmək daha asandır

Ödənişli reklam marketinqi  ənənəvi marketinq formalarından çox daha çox məlumat və təhlil təmin edir. Buna görə də reklamlarınızın necə performans göstərdiyini başa düşmək asandır.

Böyük ehtimal, şəhərdə hər hansı bir küçədə yerləşən reklam panonuzu neçə nəfərin gördüyünü və ya jurnallarda reklamınızı neçə nəfərin oxuduğunu heç vaxt bilməyəcəksiniz. Lakin ödənişli reklamınıza neçə nəfərin klik etdiyini və orada nə etdiyini asanlıqla izləyə bilərsiniz.

Bu tip reklamlar zamanı İstifadə etdiyiniz platformada reklamlarınızın neçə klik və dönüş aldığını istənilən vaxt yoxlaya bilərsiniz. Bu məlumatları, həmçinin gələcək kampaniyalar üçün qərarlar vermək üçün istifadə edə bilərsiniz. Eyni zamanda, daha yaxşı nəticələr üçün strategiyanızı optimallaşdıra bilərsiniz.

İdarə və dəyişiklik etmək asandır

Pay Per Click reklam kampaniyasını idarə edərkən klik başına ödənişlərin maksimal xərc sərhədlərini asanlıqla təyin edə, dəyişdirə bilərsiniz.

Bu nəzarət səviyyəsi kampaniyanızı optimallaşdırmağa və ehtiyac duyulsa tez bir şəkildə uyğunlaşdırmağa imkan verir. Məsələn, yaxşı nəticə verən reklamların büdcəsini artırmağa və ya performansı yaxşı olmayan reklamları dayandırmağa və ya dəyişməyə.

Bu, həm də sizin marketinq stratejiyanızı daha dinamik, təcrübəli və reaktiv edir, belə ki, ödənişli reklamların təqdim etdiyi çoxsaylı imkanlardan tam istifadə edə bilərsiniz.

SEO ilə bir-birini tamamlayır

Pay Per Click  və SEO bir-birini ən yaxşı şəkildə tamamlayır. SEO və Ödənişli reklamları eyni zamanda işə salmaqla axtarış motoru nəticələrində daha çox ekran sahəsini tuta bilərsiniz. Bu, ümumiyyətlə daha çox trafik və satışa səbəb ola bilir.

SEO və PPC

SEO və PPC bizneslərin trafik çəkmək üçün istifadə edə biləcəyi iki digital marketinq kanalıdır.

SEO veb-saytınızın organik axtarış motoru nəticələrində daha yüksək sıralanmasına kömək etməyə və daha çox trafik çəkməyə fokuslanır.

Lakin PPC ödənişli axtarışı, ödənişli sosial şəbəkə reklamlarını  əhatə edir.

Əsas fərq isə budur:

PPC-də klik başına ödəniş edilir, SEO (orqanik axtarış) klikləri pulsuzdur. Adətən, bizneslər marketinq strategiyalarında SEO və PPC-ni uyğunlaşdırdıqda ən yaxşı nəticələri görürlər.

PPC ilə axtarış motorlarından tez bir şəkildə trafik çəkməyə başlaya bilərsiniz. Lakin orqanik sıralanmağa başlamaq adətən vaxt tələb edir.

Bəs hansı daha yaxşıdır?
Ən yaxşı nəticələr üçün ikisi arasında seçim etmək lazım deyil. SEO və PPC daha çox uğur əldə etmək üçün birlikdə işləməlidir. 

seo, ppc, seo-vs-ppc, organic-vs-paid-ads

Klik başına ödəniş: reklam növləri

Bir PPC kampaniyası başlatdığınızda müxtəlif reklam formatlarından geniş bir seçimə sahib olursunuz. Bununla belə, mövcud formatlar platformaya görə dəyişir.

pay-per-click, odenisli-reklam, ödənişli-reklam, klik-basina-odenis, klik-başına-ödəniş, ppc, ppc marketing
  1. Axtarış Reklamları

Axtarış reklamları istifadəçilər məlumat axtardıqda Google kimi axtarış mühərriklərinin nəticə səhifələrində görünür.

Axtarış reklamları istifadəçilər relevant açar sözlər üçün axtardıqda göstərilir. Bu, reklamlarınızın məhsullarınıza və ya xidmətlərinizə əlaqəli şərtləri axtaran xüsusi auditoriyaya göstəriləcəyinə əmin edir.

Məsələn, “ən yaxşı pişik yemi” axtarışı evcil heyvan yemi şirkətlərindən sponsorlanmış nəticələrə səbəb olacaq.

Axtarış reklamları dərhal görünürlük təmin edir və hədəf auditoriyanızı cəlb edir.

  1. Display reklamları 

Display reklamları banner və ya şəkil reklamlarıdır və müxtəlif saytlarda bəlli ölçülərdə banner kimi görünür.

Onlar bir veb-səhifənin yuxarısında, aşağısında, yanında və ya başqa bir yerində görünə bilər. Xəbər saytlarında gəzərkən bu cür reklamlarla rastlaşmaq ehtimalınız daha çoxdur.

  1. Video Reklamları 

Video reklamları internetdəki saytlarda və YouTube kimi video platformalarında görünür.

Ən məşhur platformalar

Bir çox PPC platformaları mövcuddur. Bəs onlardan ən effektiv olanlar hansılardır?

youtube-ads, meta-ads, instagram-ads, pay-per-click, odenisli-reklam, ödənişli-reklam, klik-basina-odenis, klik-başına-ödəniş, ppc, ppc marketing

Google Ads 

Pay Per Click platformaları arasında ən böyüyüdür və bazar payı 28%-dir.

Google Ads iki əsas hissədən ibarətdir:

  • Google axtarışında, Google Maps, Google Shopping üzərində olan saytlarda axtarış reklamları.
  • YouTube, Gmail, Blogger və 3 milyon tərəfdaş veb-saytında və tətbiqlərdə göstəriş alan reklamları və videolar.


Meta Ads 

Meta Facebook və Instagram kimi iki ən böyük sosial media platformalarına sahibdir.

Facebook Ads Manager vasitəsilə həm Facebook, həm də Instagram-da klik başına ödəniş tələb edən reklamları işə salmaq mümkündür.

Meta demoqrafik məlumatlara və maraqlara əsasən çox spesifik hədəflənmə seçimləri təklif edir. Bu, böyük ərazi ilə birləşərək, markaların böyük bir potensial müştəri hovuzuna daxil olmasına imkan verir.

TikTok Ads 

TikTok populyar qısa video platformasıdır və TikTok Ads gənc və çox maraqli bir auditoriyanı cəlb etmək üçün əsas yoldur.

1.7 milyarddan çox istifadəçi ilə platforma sürətlə böyüyür və video reklamlar üçün çox populyardır. Ancaq Tiktok Ads Azərbaycan üzərindən reklam yayımlamaq üçün aktiv deyil.

Microsoft Ads

Bu reklam aləti ilə Bing və onun tərəfdaş saytları üzərində istifadəçiləri hədəfləyə bilərsiniz.

Microsoft Axtarış Şəbəkəsi ABŞ-da masaüstü axtarışların 38.1%-ni təşkil edir və burada dünya üzrə aylıq 6.4 milyard axtarış edilir. Microsoft iddia edir ki, Microsoft Ads sizi Google-ın nail ola bilmədiyi 46 milyon spesifik axtarışçı ilə birləşdirə bilər.

LinkedIn Ads 

LinkedIn Ads ilə dünyada ən böyük peşəkar şəbəkə platforması olan 900 milyon istifadəçiyə çata bilərsiniz.

LinkedIn Ads iş başlığı, işverən, iş sahəsi və peşəkar bacarıqlar daxil olmaqla, qabaqcıl hədəflənmə seçimləri təklif edir, bu da onu B2B marketinq üçün ideal edir.

Müxtəlif platformalarda PPC-nin faydalarından yararlanın

Pay Per Click kampaniyalarını işə salmaq asandır, lakin müəyyən nöqtədən sonra onları detallıl işləmək, optimizasiya etmək çətinləşir. Klik başına ödəniş tələb edən reklamların üstünlüklərindən tam yararlanmaq üçün bizim xidmətlərimizdən istifadə edə bilərsiniz.

Biznesiniz və ya xidmətinizi müxtəlif platformalarda anında önə çıxarmaq üçün bizdən təklif alın.