Şirkətinizin gəlirlərini və dəyərini artırmaq üçün ən önəmli vasitələrdən biri Rəqəmsal Marketinqdir. Ancaq bu xidmətimiz yalnız SEO və SMM ilə sərhədlənmir. Daha geniş auditoriyaya çatmaq üçün rəqəmsal kanallardan kompleks istifadə etmək önəmlidir.
Bu xidmətimizdən istifadə etməklə:
kimi platformalarda potensial müştərilərinizin önünə çıxa bilərsiniz.
Xidmətimizdən yararlanmaq üçün “Təklif al” düyməsinə klik edərək formu doldura və ya əlaqə vasitələrindən bizimlə əlaqə saxlaya bilərsiniz. Komandamız ən qısa müddətdə sizinlə əlaqə yaradacaq.
Rəqəmsal marketinq, internet və onlayn əsaslı elektron vasitələri istifadə edərək məhsul və xidmətlərin reklamını və satışını əhatə edən marketinq strategiyaları toplusudur.
Rəqəmsal marketinq, geniş auditoriya ilə əlaqə qurmağa, reklam kampaniyalarının effektivliyini real vaxtda izləməyə və məhdudiyyət olmadan global bazarlara daxil olmağa imkan verir.
Rəqəmsal marketinqin ənənəvi marketinqdən ən böyük üstünlüyü daha az xərclə qlobal auditoriyaya çatmaqdır.
Sosial media, e-mail marketinqi və kontent marketinq kimi platformalarla şirkətlər əlaqələrini gücləndirərək müştəriləri ilə real vaxtda kommunikasiya yarada bilirlər. Bu da onlara daha çox müştəri qazanmaq şansı verir
Tamamilə! Rəqəmsal marketinq geniş əhatəli həllər təklif etmək qabiliyyətinə malikdir ki, bu da onu istənilən ölçülü biznes üçün uyğun edir.
Güclü bir onlayn varlıq, müsbət rəylər və keyfiyyətli məzmunla birlikdə marka nüfuzunu artırmasında önəmli rol oynayır.
Rəqəmsal marketinq kampaniyaları xüusi auditoriya seçilərək və hədəflər müəyyən edərək bir sıra platformada brendin ehtiyacına uyğun şəkildə qurulur.
Google Analytics, SEMrush və HubSpot kimi vasitələr rəqəmsal marketinqin performansını izləmək və təhlil etməkdə əsas rol oynayır.
Müştərilərimiz üçün xüsusi hesabatlar təqdim edirik ki, onlar kampaniyanın effektivliyini və ROI (qaytarılan investisiya) dərəcəsini hesabatlar nəticəsində öyrənə bilirlər.
Qiymətlərimiz müştərinin tələblərinə, kampaniyanın ölçüsünə və iş yükünə əsasən dəyişir. Daha dəqiq məlumat üçün bizimlə əlaqə saxlayın.
Strategiyanızı optimallaşdırmaq üçün kampaniyanızın nəticələrini daim izləyin, A/B testlər keçirin və müştəri geri dönüşümlərini nəzərə alın.