
Remarketing, həmçinin retargeting olaraq da tanınır, veb saytınıza və ya müəyyən bir səhifəyə daxil olmuş və müəyyən bir hərəkət etmiş və ya etməmiş istifadəçilərə reklam göstərilən çox yayılmış və məşhur bir rəqəmsal marketinq formasıdır. Bu, biznesinizə və ya brendinizə maraq göstərmiş insanları yenidən hədəfləmək üçün effektiv bir üsuldur.
Keçmiş ziyarətçiləri və ya mövcud müştəriləri hədəflədiyiniz üçün buna “yenidən” marketinq deyilir. Bunu onlayn reklamlar və ya kampaniyalar vasitəsilə dönüşüm, əlavə satış və ya müştəri saxlama üçün ikinci bir şans kimi düşünün. Remarketinqi müxtəlif yollarla və müxtəlif reklam platformalarında həyata keçirmək mümkündür — məsələn, Outbrain, Google Ads və ya Facebook Ads vasitəsilə rəqəmsal marketinq kampaniyaları çərçivəsində.
Hansı üsuldan istifadə etməyinizdən asılı olmayaraq, remarketing hər bir marketoloqun planında mütləq yer almalıdır.
Remarketing və Retargeting arasındakı fərq

“Retargetinq” və “remarketinq” sözləri tez-tez bir-birinin yerinə istifadə olunsa da, aralarında bəzi əhəmiyyətli fərqlər var.
Əsas fərq strategiyadadır. Retargetinq əsasən çərəzlər (cookies) vasitəsilə potensial müştərilərə reklam göstərməkdir, remarketing isə adətən e-poçtlar vasitəsilə həyata keçirilir. Remarketinq istifadəçi məlumatlarını toplayaraq siyahılar yaradır və bu siyahılar sonradan satış yönümlü e-poçt kampaniyaları göndərmək üçün istifadə olunur.
Həm retargetinq, həm də remarketing effektiv üsullardır, lakin onların birlikdə istifadəsi rəqəmsal marketinq fəaliyyətlərinizi gücləndirmək və nəticələrinizi yaxşılaşdırmaq üçün ən yaxşı strategiya ola bilər.
Behavioral Retargeting haqqında

“Behavioral retargeting” termini sizə tanış gəlirsə, əslində bu, “retargeting”in bir başqa (daha uzun!) adıdır. Behavioral retargeting istifadəçilərin onlayn davranışlarına əsasən onları hədəfləmək deməkdir — məsələn, hansı səhifələrə baxdıqları, bu səhifələrdə nə qədər vaxt keçirdikləri və hansı keçidlərə klik etdikləri. Retargetinq də eyni şeydir — müəyyən bir səhifəyə daxil olmuş, müəyyən bir keçidə klik etmiş və ya sizin təyin etdiyiniz başqa bir hərəkəti etmiş istifadəçilərə yenidən reklam göstərməkdən ibarətdir.
Bu gün rəqəmsal marketinq – və remarketinq – müştərinin maraqları və davranışlarına əsaslanır. Axı, marketoloqların müştərilərinin nə axtardığını və nə istədiyini anlamaq üçün ən yaxşı üsul da budur.
Əgər remarketinq ilə yenisinizsə və ya biznesiniz üçün bunu sınamaq istəyirsinizsə, sizin üçün bu mövzunun “nədir, necə, niyə, harada və nə vaxt” suallarını cavablayan başlanğıc bələdçisi hazırlamışıq. Üstəlik, bir neçə peşəkar ipucu da əlavə etmişik. Elə isə gözləməyin – remarketinqə bu gün başlayın!
Remarketing Nümunəsi

Məsələn, Joan adlı bir istifadəçi “Shoes R’ Us” adlı onlayn mağazaya daxil olur, müəyyən bir cüt ayaqqabıya baxır, amma onu almadan saytı tərk edir. Sonra Joan sevdiyi bir xəbər saytına daxil olur. “Shoes R’ Us” həmin xəbər saytı ilə əməkdaşlıq edən bir reklam şəbəkəsi vasitəsilə remarketinq kampaniyası aparır. Joan bu saytda o baxdığı və ya oxşar ayaqqabıları göstərən reklamla qarşılaşır.
Bu retargetinq reklamının məqsədi Joan-a maraqlandığı ayaqqabını xatırlatmaq və onu bu dəfə almağa təşviq etməkdir.
Qeyd:
DMP platformanızdan əldə etdiyiniz birinci tərəf (first-party) məlumat siyahılarından remarketing siyahıları yaratmaq üçün istifadə edə bilərsiniz. Məsələn, Outbrain-də bunu belə edə bilərsiniz.
Remarketing necə işləyir?

Veb saytınız üçün remarketing kampaniyası qurmaq çətin deyil. Bunun üçün əsas tələb pixel quraşdırılmasıdır.
Hər hansı bir reklam şəbəkəsində kampaniya yaratdığınız zaman, sizə veb saytınıza əlavə etməyiniz üçün kiçik bir kod parçası (pixel tag adlanır) təqdim olunur. Saytınıza yeni bir istifadəçi daxil olduqda, bu kod həmin istifadəçinin brauzerinə anonim bir cookie yerləşdirir və istifadəçi retargeting siyahınıza əlavə olunur. Eyni istifadəçi sonradan sizin reklam şəbəkənizlə işləyən başqa bir sayta daxil olduqda, sistem sizin reklamınızı həmin istifadəçiyə göstərəcək. Bu proses kampaniyanız aktiv olduğu müddətcə davam edəcək.
Google-un üçüncü tərəf çərəzlərin istifadəsini dayandırmaq qərarı marketoloqların remarketinq imkanlarına təsir edəcək, bu səbəbdən SEO strategiyası daha da əhəmiyyət qazanır. Buna görə də birinci tərəf məlumatlarına əsaslanan və izləmə imkanı verən platformalarda reklam vermək vacibdir. “Çərəzsiz dünya” artıq başlayıb, buna görə də gələcəkdə də remarketinq edə biləcəyiniz alət və strategiyaları indidən planlamağa başlayın.
Remarketinq Pixel Tag-lar nədir?
Pixel tag-lar, veb səhifələrə yerləşdirilən kiçik kod parçalarıdır və vebsaytların istifadəçilərin brauzerlərinə çərəz (cookie) yerləşdirməsinə imkan yaradır. Çərəzlər — sayt ziyarətçiləri tərəfindən “buraxılmış izlərdir”. Hər bir ziyarətçi unikal, lakin anonim bir ID ilə tanınır və onların saytdakı davranışı bu çərəzlər vasitəsilə izlənilir. Remarketinq zamanı reklam serveri həmin ziyarətçinin ID-sinə çıxış əldə edir və onu müvafiq remarketinq siyahılarına əlavə edir.

Qeyd: Yeni bir reklam şəbəkəsi ilə işləməyə başladığınız zaman etməli olduğunuz ilk şey onların pixel-ni saytınıza əlavə edib auditoriya siyahılarını yığmağa başlamaqdır. Məsələn, Outbrain-də dönüşüm izləməsini bu şəkildə qura bilərsiniz.
Remarketing Siyahısı Nədir?
Remarketinq siyahısı – saytınızda müəyyən bir hərəkət etmiş ziyarətçilərin siyahısıdır. Məsələn, “Ana səhifə” remarketinq siyahısına müəyyən zaman aralığında ana səhifəyə daxil olan bütün ziyarətçilər daxildir. İstifadəçi ana səhifəyə daxil olduqda, onun çərəzi həmin siyahıya əlavə olunur.
Sonradan yalnız bu səhifəyə baxan insanlara reklam göstərə bilərsiniz.
Siz müxtəlif remarketinq siyahıları yarada və hər bir siyahıya uyğun fərqli reklam mesajları hazırlaya bilərsiniz.
Peşəkar ipucu: Outbrain-də xüsusi remarketinq siyahılarının necə yaradıldığını öyrənmək üçün məqalə və videolara baxın.
Remarketing-in Üstünlükləri
- İtkilərə uğrayan trafikdən faydalanın
- Sosial media üzərindən saytınıza maraq göstərmiş şəxsləri hədəfləyin.
- Dönüşüm ehtimalı daha yüksək olan auditoriyanı seçin
- Brendinizi yadda saxlamaq üçün reklamlarınızı strateji şəkildə göstərin
- Bütün platformalarda və kanallarda istifadə oluna biləcək sərfəli marketinq üsuludur
- Hər sənaye və sahəyə uyğundur
- Display, axtarış RLSA, dinamik karusel və s. kimi müxtəlif formatlarda təqdim olunur
- E-commerce üçün – dinamik remarketing, istifadəçilərin baxdığı məhsul və ya xidmətlərə əsasən fərdiləşdirilmiş reklamlar təqdim etməyə imkan verir
Vebsaytınız çoxlu trafik cəlb edə bilər, amma ilk dəfə daxil olan istifadəçilər üçün orta dönüşüm nisbəti çox aşağıdır. E-commerce saytlarında “yaxşı” dönüşüm faizi cəmi 2.5–3% arasındadır. Bu nə deməkdir? Deməli, trafik satış demək deyil. Remarketinq həmin potensialdan faydalanmağın ən yaxşı yoludur.
Artıq maraq göstərmiş şəxsləri hədəfləmək — onları saytınıza qayıtmağa təşviq etməyin ən effektiv yollarındandır. Remarketinq bütün sahələr üçün işləkdir, xüsusilə də e-commerce üçün çox önəmlidir. Məsələn, Marc O’Polo brendi Outbrain şəbəkəsində Custom Audiences Retargetinq və avtomat təkliflər strategiyası ilə 1500% ROAS əldə etmişdi.
Peşəkar ipucu: Remarketinq reklamlarında əvvəlki ziyarətdə təqdim olunmamış təkliflər göstərin — endirim kuponu, “bir alana bir hədiyyə” və s. istifadəçinin diqqətini çəkmək üçün ideal seçimlərdir.
Remarketinq-i Nə Zaman Etməliyəm?
Remarketinq nə vaxt edilməlidir? Əla və bir az da çətin sualdır. Bəzi marketoloqlar “həmişə aktiv” taktikası ilə işləyirlər — yəni, saytına daxil olub dönüşüm etməyən hər kəsə daim remarketing reklamı göstərirlər.
Lakin bir çoxları daha fərdiləşdirilmiş və inkişaf etmiş yanaşmaya üstünlük verirlər. Məsələn, yalnız müəyyən məhsul səhifələrini ziyarət etmişlərə və ya yalnız müəyyən saatlarda və ya xüsusi kampaniya dövrlərində saytınıza daxil olmuşlara reklam göstərə bilərsiniz. Bu sizin strategiyanızdan və cari məqsədlərinizdən asılıdır.
Peşəkar ipucu: Çoxlu reklam göstərməklə istifadəçiləri bezdirməməyə diqqət edin. Hər bir istifadəçiyə maksimum 3 dəfə reklam göstərəcək limit təyin edin.
Müştəriləri Harada Retarget Etmək Olar?
Remarketinq üçün istifadə edə biləcəyiniz bir neçə platforma və kanal mövcuddur:
- Sadə Display Remarketing: Ən klassik üsuldur. Saytınıza daxil olmuş istifadəçilərə digər saytlarda reklam göstərin — Google, Yahoo, Bing kimi şəbəkələrdə.
- Native Advertising: Premium kontent yerləşdirmə platformalarında saytınıza əvvəlcə baxmış istifadəçiləri yenidən cəlb edin.
- Axtarış Remarketing-i (RLSA): Saytınıza daxil olmuş şəxslər üçün Google Axtarış reklamlarını fərdiləşdirin.
- Sosial Media Remarketing-i: Facebook, LinkedIn, TikTok, Twitter və digər sosial şəbəkələrdə brendinizlə qarşılıqlı əlaqədə olmuş istifadəçilərə yenidən reklam göstərin.
Remarketing reklam büdcənizdən maksimum geri dönüş (ROI) almağın effektiv üsuludur. Əgər büdcəniz limitlidirsə və ya ilk klik üçün kifayət qədər vəsait xərcləmisinizsə, remarketing strategiyanızı təkmilləşdirmək üçün əla fürsətdir.
Peşəkar ipucu: Analitik məlumatlarınızı təhlil edin – hansı cihaz, əməliyyat sistemi və lokasiyadan daha çox dönüşüm gəlir? Bu segmentlər üzrə remarketing kampaniyaları yaradın və nəticələrə baxın. Çox güman ki, xərcləri azaldıb dönüşümü artıra biləcəksiniz.
Ziyarətçilərinizin niyə dönüşüm etmədiyini dəqiq bilməyəcəksiniz. Bəlkə də sadəcə diqqəti yayınmışdı. Bəlkə də təklif maraqlı deyildi. Bəlkə də qiymət büdcədən kənar idi. Bəlkə də sadəcə nəzər salırdılar və bir neçə aydan sonra almağı planlaşdırırlar. Nə olursa olsun, remarketing brendinizi onların ağlında saxlamaq üçün əla yoldur. Onlara səbəblər və xatırlatmalar verin. Axırda dönüşüm edə bilərlər.
Remarketing Xərcləri: Necə İşləyir?
Remarketing adətən CPC (klik başına ödəniş), CPM (min baxış başına ödəniş) və CPA (alınma başına ödəniş) modeli ilə işləyir. Bu o deməkdir ki, hər klik, baxış və ya dönüşüm üçün nə qədər ödəniş etmək istədiyinizi siz təyin edirsiniz. Beləliklə, xərclərə nəzarət edə və remarketing siyahısına və kampaniyasına uyğun təkliflərinizi tənzimləyə bilərsiniz.
Remarketing həm effektiv, həm də qənaətli marketinq metodudur. Bunun əsas səbəbi odur ki, siz artıq maraq göstərmiş istifadəçiləri hədəfləyirsiniz və bu şəxslər dönüşüm kanalı üzrə artıq bir addım atıblar.
Düzgün hədəfləmə və büdcə ilə remarketing kampaniyalarınız KPI-larınıza müsbət təsir göstərə bilər.